eMag

duminică, 13 martie 2011

De unde Arduino ? - Surse de achizitie

  Cautand pe web un Atmega328 sau 168 am inteles (confirmat) ca in Romania preturile sunt exagerate!!
  Personal nu cred ca este just sa vinzi un board opensource cumparat din alta parte cu un adaos de 30%, asta este comert. Cumpar din America sau China si vand la pasionatii din RO cu 30% peste....... dar ce am facut eu pentru 30%? Am dezvoltat ceva, am imbunatatit ceva ? NU...... daca nu am facut nimic atunci ma compar cu Farnell, TME, Adelaida (comert) si nu mai sustin ca aduc suport unei comunitati de pasionati.

  Cei care sustin comunitatea Arduino tot prin China si America ii gasim, acolo sistemul este altul.... Ei dezvolta, imbunatatesc, consiliaza.... promotii, cadouri, etc.
  Tot ce am cumparat pana acum legat de Arduino provine din CH. Calitatea este exceptionala (in CH calitatea incepe de la -100% pana la 100% :) trebuie sa ai mare bagare de seama), preturile nu mai zic, transportul, nu acceptabil ci incredibil ( intre 4-9 usd la ordere sub 50usd si 0 la ordere >50usd).

  Sursa mea este SeeedStudio, va garantez calitatea, si promtitudinea serviciilor lor sunt profesionisti adevarati.
  Am cumparat Arduino de la ei cu 13,7 USD

Seeeduino V2.2 (Atmega 328P)$13.75

  Au o categorie de Final Sale Zone in care periodic baga produse EOL la preturi incepand cu -30% fata de lista. Trimit tichete cadou in colete.... Sunt tari.
  Pot sa spun ca am ceva experienta in trading-ul cu CH si HK am mai cumparat si din alte parti, trebuie testat inainte de a cumpara, cauti un pik pe forumuri, comanzi un sample ceva, vezi cum decurg lucrurile si apoi decizi.
  Cand ajunge produsul in RO ajunge in vama (posta vamala) (in aprox 14 zile), la vama:
     - valoarea este sub 120USD se plateste numai TVA (chinezul o sa scrie pe colet GIFT, vamesul spune ca asa face toata lumea si cere un document, voi spuneti ca ati avut cupoane de discount si nu ati platit cu bani, oricum va puteti intelege cu cei de la vama)
      - valoare este peste 120 USD se pateste TVA + VAMA conform codului TARIC
  Eu folosesc pentru plata PayPal consider ca este cea mai sigura modalitate de a plati pe internet.
  Mai avem si:
           Sure Electronics - preturi bune si ei
           SparkFun - mai bine decat in RO (astia au o faza ca la inchiderea orderului alegi ce val sa-ti treca :))  )

Asa... si va spuneam de Atmega328
In RO este 28 RON
La SparkFun 13 RON
La SeeedStudio, nu il au, am dat mail sa-mi faca rost, Va spun asta pentru ca, chinezul face orice pentru clientul sau... cauta el pentru tine si ti face pe plac. Deci astept Pret..

Sa spunem ca luam 5 bucati
RO 28x5 + 10 (sa spunem in cel mai bun caz Transport) =  150
US 13x5+30RON (transport) =95 (fara vama pt ca va avea val pe order sub 10usd)
Deci avem o economie de 55 RON substantial raportat la valoare zic eu.


A fost doar un exemplu!
Pe viitor poate facem liste de precomenzi si comandam la 2-3 saptamani in comenzi cumulate.

18 comentarii:

  1. de acord cu tine in legatura cu seeedstudio . in cat timp ai primit comanda din china . am si eu o comnada la ei plasata in data de 28.02 , care a plecat din hong kong in data de 05.03( m-am nimerit si eu in plina vacanta de an nou chinezesc ) si inca nu am primit coletul .

    RăspundețiȘtergere
  2. cam in 15 zile ajunge, am avut si eu o comanda care a ajuns cam in 3 saptamani. Totusi nu e vina lor... de la ei a plecat repede, ai verificat pe site-ul postei din RO? Eu am patit sa ste coletul in BSI Bucuresti 7 zile, adica mai mult decat a facut pe drum...

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. cum pot sa iau si eu legatura pe mess ?

    RăspundețiȘtergere
  4. cum ai verificat coletul la posta romana ? pe baza la ce ? si te rog sa imi spui cum se procedeaza la ridicarea coletului . eu am fost chemat maine intre orele 9 si 12 pentru a ridica coletul de la oficiul postal . cica se deschide coletul un fata vamesului si ar fi bine sa am la mine dovada platii ( ce treaba are posta romana cu plata pe care am facut-o chinezului ).
    cristian ! te rog sa imi spui si mie cum ai procedat .
    multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai numarul ala de comanda scurt de la seeedstudio, daca il bagi la Track acolo la ei pe site o sa-ti apara un cod ca de AWB de genul RF052032763SG. pana pleaca coletul din Singapore il urmaresti pe site-ul postei singaporeze. apoi acelasi numar il bagi pe http://www.posta-romana.ro/track_trace, ii dai cauta si vezi pe unde este coletul tau.
    Da, coletul se desface in fata vamesului, pe coletul tau de la seeedstudio o sa scrie GIFT, si cu siguranta vei avea si ceva "tichete cadou" in colet daca este prima comanda. Ori platesti TVA cum vrea vamesul (adica te duci cu orderul de pe seeed) ori "masluiesti" tu valorile de pe hartie sa fie foarte mici, sau cel mai bine spui ca ai avut cupoane valorice si nu ai platit nimic. in coletele de la seeed nu sunt acte sau facturi....

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Cristian ! M-am lamurit si iti multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut am comandat si eu ceva de pe seeedstudio si din cate am urmarit coletul acuma e in BSI Bucuresti. Eu sunt din Resita si pachetul o sa vina la posta din Resita,nu? comanda mea e de 65$ trebe sa platesc TVA?si cam cat?e prima mea comanda de pe internet.Multumec

    RăspundețiȘtergere
  8. probabil ca vei plati ceva taxe , mai ales daca in colet ai o factura cu o valoare mai mare de 50 $ .
    da . coletul iti vine la oficiul postal . dar nu oricare . numai unul singur din resita banuiesc se ocupa de colete externe .

    RăspundețiȘtergere
  9. In coletele de la SeeedStudio nu ai factura, pe ele este trecut GIFT, e pacat sa platesti TVA pt 65 USD, vorbeste frumos cu agentul vamal poate te scuteste oricum trebuie sa ai cu tine PayPal-ul, in formula corecta sau "aranjata".... folosesti GoogleChrome=>optiunea Inspectati Elementul... modifici sumele ... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristian daca ai putea sa imi trimiti si mie formularul de PayPal sa vad cum sa il fac,id mey de mail e Shoter_1989@yahoo.com,trimite-mi un mail te rog,ca vorba ta de ce sa platesc TVA pt 65 USD.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Astazi am fost sa ridic coletul:D,am fost suprins de faptul ca nenea de la posta nu mia cerut nici un leu pentru vama.Multumec pentru svaturile oferite si recomand la toti servicile oferite de la SeeedStudio

    RăspundețiȘtergere
  12. ai avut noroc. ai dus factura de la PayPal sau o alta dovada a platii ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am avut factura cu mine,dar nu mia cerut nimica,am semnat si am plecat

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut! Sunt si eu interesat de o achizitie de pe SeedStudio, in valoare de aprox 43$, daca dati comanda mai multi poate imi ziceti si mie sa comandam, eu nu am cont PayPal si nici nu as vrea din Romania (pret aproape dublu). Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  15. salut cristi.
    caut un programator pentru un proiect.
    trebuie sa leg niste senzori cu un modul arduino uno.care sa mi dea informatii pe pc.in excel ,eventual grafice.te rog sa ma contactezi daca poti pe mail.multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am deschis magazinu online ArduHobby pentru pasionatii DIY din Romania. Dorim sa ducem pe piata unele din cele mai bune preturi.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dacă vreți să cumpărați placi Arduino sau module pentru ele încercați http://arduinoshop.ro , noi importam cantități mari și avem adaos comercial mic, e mai ieftin de la noi decât din China.

    RăspundețiȘtergere